Αποτελέσματα επιτροπής επιλογής Μώμου 2020

 

Θίασοι απ’ όλη τη χώρα έστειλαν σατιρικά δεκάλεπτα, καταθέτοντας υποψηφιότητα για το 12ο Φεστιβάλ Σάτιρας «Μώμος ο Πατρεύς που συνδιοργανώνεται από την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Πατρέων, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Ερασιτεχνικό Σχήμα Πάτρας “Ρεφενέ” με την υποστήριξη του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και υπό την αιγίδα της Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων, Μουσικοσυνθετών και μεταφραστών. Το φεστιβάλ θα γίνει στο χώρο του «Πάνθεον» την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020.  Τέσσερις θίασοι εμφανίζονται για πρώτη φορά, ένας είναι από την Πάτρα και επτά από τα δεκάλεπτα ήταν πρωτότυπα.

Η Επιτροπή επιλογής στελεχώθηκε από:

  • έναν εκπρόσωπο/1ψήφο του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας (Συγκλητική Βλαχάκη-Θεατρολόγος)
  • έναν εκπρόσωπο/1ψήφο της Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών (Χριστίνα Κόκκοτα-Θεατρολόγος-Φιλόλογος)
  • έναν εκπρόσωπο/1ψήφο του τοπικού Τύπου (μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν./Μαρία Ορφανού)
  • έναν /1ψήφο που εκπροσωπεί 9 μέλη του Ερασιτεχνικού Σχήματος Πάτρας «Ρεφενέ».

ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ (με σειρά προτίμησης) ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ:

Α. ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΚΑΔΑ (που θα διαγωνιστούν δια ζώσης στη Πάτρα 8/2/2020)

  1. ΚΕΡΑΤΕΑ/“ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΘΕΣΠΙΣ”

“Πάει ο Κίτσος» από το έργο του Γ. Γαλίτη «Τα ραδίκια ανάποδα» (Απόσπασμα)                                      

  1. ΤΡΙΠΟΛΗ/Θ.Ο.

 “Η προξενήτρα” από τον «Λεπρέντη»  του Μ. Χουρμούζη (Απόσπασμα)

3/4. ΦΙΛΙΑΤΡΑ/ ΤΡΙΦΥΛΙΑΚΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 

 “Ο Οδοντίατρος” από το έργο “The good doctor” του Νιλ Σάιμον που δραματοποίησε διηγήματα του Α. Τσέχωφ

 3/4. ΦΙΛΙΑΤΕΣ /ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΙΑΤΩΝ 

«Τι καλά που είμασταν μόνοι μας» του Δημήτρη Σκεύη (Πρωτότυπο)

  1. ΠΑΡΓΑ/ Θ.Ο. ΑΥΛΑΙΑ

“Οκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος” από το έργο «Νεκρικοί διάλογοι» του Λουκιανού (Απόσπασμα)

  1. ΝΑΞΟΣ / Θ.ΟΜ. ΔΙΟΝΥΣΟΣ

 “Η μάχη του Καραϊσκάκη ” από την «Φαύστα» του Μπόστ (Απόσπασμα)

  1. ΑΘΗΝΑ/ Θ.Ο. Π.Ε.Υ. Ο.Α.Ε.Δ.

 “Απλά Μαζί” από το έργο «Αν αργήσω, Κοιμήσου» του Άκη Δήμου (Απόσπασμα)

  1. ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / Θ.Ε.Α.Τ.Ο.

“Χαμηλές πτήσεις” του Αρκά (Απόσπασμα)

 

9. ΡΟΔΟΣ/ Θ. Ο. Αδελφότητας Κρητών Ρόδου «Ο Ψειλορείτης»                       

“Το προξενιό” Μανώλη Μαστορογιαννάκη από το έργο «Όταν ήμουν Δήμαρχος» (Πρωτότυπο)

  1. ΚΑΒΑΛΑ / ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΣΥΛΟ

 “Αρχαιοελληνικές (;) ιστορίες ” εμπνευσμένο από την  «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη  (Πρωτότυπο)

 

Β. ΕΠΙΛΑΧΟΥΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ:

  1. ΠΑΤΡΑ/ Θ.Ο. ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ

“Κατάσταση πένθους” από το έργο του Κ. Μουρσελά «Ω τι κόσμος Μπαμπά» (Απόσπασμα)

  1. ΑΓΡΙΝΙΟ (ΚΑΛΥΒΙΑ)/ Θ.Ο. παιΖΟΥΜΕ

“Το Δώρο” από το έργο “The good doctor” του Νιλ Σάιμον  που δραματοποίησε διηγήματα του Α. Τσέχωφ

  1. ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ /ΕΝΕΠΕ ΜΟΥΣΑ

«Το μικρό μας τσίρκο» του Μιλτιάδη Π. Μαρέτα (Πρωτότυπο )

 

Β. ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΕΠΙΣΗΣ:

 

  1. ΑΙΤΩΛΙΚΟ / Θ.ΤΜ. ΠΟΛ. & ΜΟΡΦ. ΣΥΛ. «ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ»

“Εγώ, πότε θα γίνω μάνα;” της Κατερίνας Μανανεδάκη (Πρωτότυπο)

  1. ΛΑΡΙΣΑ/ Θ.Ο. ΦΑΕΘΩΝ του ΣΥΛ. «Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ»

“Τα νούμερα” Μαρίας Παπουτσή (Πρωτότυπο)  

  1. ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΛΑΔΙΟΣ/(ατομική συμμετοχή) “Η υποθήκη” Ν. Παλλάδιου (Πρωτότυπο)

Η Οργανωτική Επιτροπή του Φεστιβάλ και η Επιτροπή Επιλογής θέλουν να ευχαριστήσουν  κάθε υποψήφια ομάδα χωριστά για τη συμμετοχή της. Η σάτιρα τις μέρες που περνάμε είναι μια απάντηση σε κάθε μορφής κατάχρησης εξουσίας και το Ερασιτεχνικό Θέατρο αποδεικνύει πως μπορεί να προσφέρει πολλά. Μακάρι να είχαμε τους πόρους, να φιλοξενήσουμε το σύνολο των συμμετοχών, να μη χρειαζόταν καμιά επιλογή και κανένα κριτήριο, να «μετρήσει» (μετριέται άραγε;) την ερασιτεχνική-εθελοντική έκφραση. Ευχή μας, να έρθουν όλες   οι ομάδες να παρακολουθήσουν το Φεστιβάλ σαν μια παράσταση που είναι φτιαγμένη από κοινού και είναι η μοναδική διοργάνωση που συμβαίνει κάτι παρόμοιο, γιατί το ζητούμενο πάντα θα είναι η γόνιμη συνεύρεση και η άδολη συνεργασία.