12ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ

ΑΠΟ 17-1-2023 ΕΩΣ 23-2-2023 ΤΟ 12ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΝΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ

Σημαντική θέση στο πρόγραμμα εκδηλώσεων-δράσεων του Πατρινού Καρναβαλιού 2023 είχε το Παιχνίδι του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού που μετά από διακοπή μερικών χρόνων συνάντησε εκ νέου τους πολλούς θερμούς φίλους του μέσω του διαδικτύου και της τεχνολογίας.

Το παιχνίδι που διεξήχθη από την επίσημη ιστοσελίδα του Πατρινού Καρναβαλιού www.carnivalpatras.gr από την Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023, ημέρα έναρξης του Πατρινού Καρναβαλιού έως και την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023, την τελευταία Πέμπτη της καρναβαλικής περιόδου, ήταν το 12ο αφού το Παιχνίδι είχε πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά το 2007 και έκτοτε έγινε για 11 χρονιές γράφοντας τη δική του σελίδα στο Πατρινό Καρναβάλι.

Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης των δικτύων και μέσω κοινωνικής δικτύωσης που κυριαρχεί στους τρόπους επικοινωνίας των ανθρώπων, ο διαδικτυακός θησαυρός μπορεί να αποτελέσει σημαντικό «εργαλείο» στην εξέλιξη και προώθηση τόσο του παραδοσιακού παιχνιδιού του Κρυμμένου Θησαυρού, όσο και γενικά του Πατρινού Καρναβαλιού.

Το 12ο Παιχνίδι του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού εξελίχτηκε με συγκεκριμένη θεματολογία και αναδίπλωση ιστορίας. Πραγματοποιήθηκαν 5 φάσεις παιχνιδιού και η εύρεση του κρυμμένου θησαυρού. Η πρώτη φάση έδωσε 350 βαθμούς που κατανεμήθηκαν ως εξής: 9 ερωτήσεις των 30 βαθμών, ένα φέρτε των 40 βαθμών και ένα παιχνίδι των 40 βαθμών. Η κάθε φάση από τη δεύτερη έως και την Πέμπτη έδωσε σύνολο στον παίχτη 400 βαθμούς και αποτελείτο από 8 ερωτήσεις των 40 βαθμών, ένα φέρτε των 40 βαθμών και ένα παιχνίδι των 40 βαθμών. Η δυσκολία των ερωτήσεων του παιχνιδιού δυσκόλευε με την εξέλιξη των φάσεων.

Κάθε φάση του παιχνιδιού, κατά την ολοκλήρωσή της έδινε ένα στοιχείο στον παίχτη, ο οποίος μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει συνθέτοντάς τα (στοιχεία από φάση 1+φάση 2+φάση 3+φάση 4+φάση 5) ώστε να οδηγηθεί στο ζητούμενο την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 που ήταν και η απάντηση για την εισαγωγή του στην εύρεση του Κρυμμένου Θησαυρού. Η εύρεση του Κρυμμένου Θησαυρού έδωσε σε έναν και μοναδικό παίχτη 50 βαθμούς.

Τα φέρτε ζητούνταν με την αποστολή φωτογραφιών.

Τα παιχνίδια ήταν είτε διαδραστικά με τη μορφή βίντεο από τους παίχτες είτε μέσω εφαρμογής παιχνιδιών στο ίντερνετ με κλίμακα βαθμολογίας.

Όλο το παιχνίδι δομήθηκε στην εξέλιξη μιας ιστορίας με χαρακτήρες τους θεματοθέτες του παιχνιδιού και ήρωες τους ίδιους τους παίχτες.

Επανήλθε το chat-room που έχει λείψει τα τελευταία χρόνια από τους παίχτες, είτε με τον κλασικό τρόπο των παλαιότερων ετών, είτε με τη δημιουργία avatar και περιήγησή τους σε εικονικό δωμάτιο συνομιλίας. Είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν μεταξύ τους ιδιωτικά αλλά και με όλους μαζί. Εκεί μπορούσαν να ανταλλάξουν απόψεις για τις ερωτήσεις, το παιχνίδι καθώς και να πάρουν ενδεχόμενες βοήθειες από τους θεματοθέτες και οργανωτές του παιχνιδιού.

Δόθηκαν 10 βραβεία για την κλασική πρώτη δεκάδα του παιχνιδιού, καθώς και βραβείο εύρεσης Κρυμμένου Θησαυρού. Για τους τρεις πρώτους νικητές υπήρξαν έξτρα δώρα.

Η απονομή των βραβείων του παιχνιδιού έγινε μαζί με τα υπόλοιπα βραβεία του 58ου Κρυμμένου Θησαυρού και του Πατρινού Καρναβαλιού 2023 στην εκδήλωση Απονομής των Βραβείων.

Βραβεία του 12ου Παιχνιδιού του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού

-Γενικής Κατάταξης

1 Παπαγεωργόπουλος Ανδρέας

2 Λάλας Νίκος

3 Καραλής Κωστής

4 Παπαγεωργίου Λίνα

5 Βαρνάβας Γιώργος

6 Βγενοπούλου Αλεξάνδρα

7 Κίτσιου Ελένη

8 Κοκκίνου Μόρφη

8 Παναρίτη Δήμητρα

9 Σαββόπουλος Δημήτρης

10 Μόσχου Ιωάννα-Γεωργία

-Βραβείο Εύρεσης 12ου Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού

Αναστασία Κουτσαφτάκη

Την πενταμελή οργανωτική ομάδα του 12ου Διαδικτυακού Παιχνιδιού Κρυμμένου Θησαυρού 2023 στελέχωσαν οι:

-Δημήτρης Κανελλάκης

Συμμετέχει τα τελευταία 20 χρόνια στο παιχνίδι του Κρυμμένου Θησαυρού εκπροσωπώντας το ιστορικό πλήρωμα 29- εν χορώ με αρκετές διακρίσεις στην τελική 10άδα του θεσμού και με σημαντικότερη την 3η θέση το 2007, καθώς και βραβεία στις καλλιτεχνικές δράσεις του.

-Ιωάννης Νομικός

Οργανωτής και Θεματο-θέτης του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού από το ξεκίνημα του το 2007, μέχρι και σήμερα, με απουσία 2 ετών μόνο. Οργανωτής για 2 συνεχόμενες χρονιές και του κλασσικού κρυμμένου θησαυρού. Γνώστης του παιχνιδιού με εξαιρετική εμπειρία δηλώνει «παρών» για ακόμα μια χρονιά για τη δημιουργία του παιχνιδιού.

-Θεαρέστη Παπαδοπούλου

Ιστορική παίχτρια από το 2007 όπου και ξεκίνησε το παιχνίδι του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού με ανελλιπή παρουσία 11 χρόνων μέχρι και τον τελευταίο θησαυρό τερματίζοντας πάντα στην πρώτη δεκάδα του παιχνιδιού. Κατέλαβε την 1η θέση στο 10ο Παιχνίδι του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού. Γνωρίζει άριστα τις ανάγκες και την φύση του παιχνιδιού.

-Ιωάννης Φουτρής

Υπεύθυνος ομάδας-Συντονιστής. A΄ εκπρόσωπος του ιστορικού πληρώματος του Πατρινού Καρναβαλιού 191-Ντορατζήδες που δραστηριοποιείται ανελλιπώς τα τελευταία 23χρόνια με συμμετοχές και διακρίσεις στον κρυμμένο θησαυρό και στα βραβεία του Πατρινού Καρναβαλιού. Στο παιχνίδι του Διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού ξεκίνησε ως παίχτης από την αρχή του (2007) ακολουθώντας το καθ’ όλη την διάρκεια του όλα αυτά τα έτη. Τα τελευταία δυο παιχνίδια του Διαδικτυακού (10ος  και 11ος) συμμετείχε ως θεματοθέτης-οργανωτής του παιχνιδιού.

-Αναστάσιος Παπαδόπουλος

Υπεύθυνος της εταιρίας eLogic.gr , η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της Πληροφορικής και του Διαδικτύου από το 2005, έχοντας ως έδρα την Πάτρα. Υπεύθυνος κατασκευής της επίσημης ιστοσελίδας του Πατρινού Καρναβαλιού, έχοντας δημιουργήσει κατασκευαστικά και τα δυο τελευταία παιχνίδια του διαδικτυακού Κρυμμένου Θησαυρού (10ο και 11ο).

Η επανάκαμψη του Διαδικτυακού Παιχνιδιού του Κρυμμένου Θησαυρού προσέφερε στους ντόπιους αλλά και σε άτομα που δεν βρίσκονταν στην Πάτρα και δεν μπορούσαν να έχουν φυσική παρουσία κατά τη διάρκεια της καρναβαλικής περιόδου, τη δυνατότητα να νιώσουν τη γοητεία της αναζήτησης και της συμμετοχής στο Πατρινό Καρναβάλι σε κάθε γεωγραφική άκρη του πλανήτη. Παράλληλα αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για προβολή του θεσμού σε πανελλαδική αλλά και διεθνή κλίμακα προσδίδοντάς του αύρα ανανέωσης και φρεσκάδας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της τεχνολογίας και των σύγχρονων καιρών.